شرکت کابوک علاوه بر خدمات درون شهری خدمات برون شهری ارسال سفارشات شما را می تواند مدیریت نماید .
برای انجام این امر شرکت کابوک ارتباط ویژه و تنگاتنگی با شرکت پست جمهوری اسلامی ایران به عنوان بزرگترین سیستم توزیع در داخل کشور ایجاد کرده است .
مسلما زیرساخت شرکت پست به قدری وسیع و مویرگی می باشد که کمتر شرکت داخلی می تواند از آن چشم پوشی نماید .
شرکت کابوک با استفاده از پتانسل همین زیر ساخت و ایجاد تعامل با شرکت ملی پست توانسته مرسولات شما را به صورت خصوصی و با حداقل درگیری اداری به شرکت پست تحویل دهد .
تمامی مراحل اصلی ارسال شامل دریافت اطلاعات مرسوله , ثبت در پنل و به موازات آن ثبت در پنل پستی کشور به صورت اتوماتیک , صدور شماره رهگیری پستی , تولید پرینت پستی , ردیابی مرسوله در کشور , امکان ارسال مجدد در صورت نبود مشتری در محل ( تا سه مرتبه ) , امکان پرداخت در محل , ارائه گزارشات مالی و تسویه حساب تحویل کالا , دریافت تاییدیه تحویل کالا از مشتری , ثبت و ارائه تمامی اطلاعات فرایند ارسال در سامانه مشتری از جمله امکانات کابوک در زمینه حمل و نقل برون شهری می باشد .
مرسولات پستی از طریق اداره پست منطقه و به صورت روزانه قابل جمع آوری و توزیع می باشد .
بله , مرسولات پستی شما از طریق API های در دسترس و یا پنل کابوک قابل ردیابی می باشد .
با ثبت سفارش در پنل کابوک کد رهگیری پستی آن تولید و رسید آن صادر می گردد . این رسید قابل چاپ و نصب بر روی مرسوله می باشد .
بله , کافیست تیک COD سفارش را فعال نموده تا مبلغ سفارش از مشتری شما دریافت گردد . تسویه حساب با شما نیز به محض دریافت اداره پست انجام می شود .
امکان ارسال سهل و مناسب برون شهری می تواند تاثیر فزاینده ای بر میزان مشتریان شما در سراسر کشور داشته باشد . آنچه کابوک برای شما فراهم می کند امکان دسترسی آسان و اتوماتیک به تمامی امکانات پست می باشد . شما نیز متعاقبا امکان پخش مویرگی تمامی مرسولات خود را در سراسر نقاط کشور خواهید داشت .