سوالات و دیدگاههای خود را مطرح کنید تا کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان به آنها پاسخ دهند .
اطلاعات سفارشات به دو طریق می تواند به تیم ارسال منتقل شود . سازمان می تواند وارد پنل کاربری خود گردد و اطلاعات سفارشات را وارد کند . و یا اگر سازمان شما توانایی اتصال به Web API های کابوک را دارد می تواند از آن طریق اطلاعات سفارشات را منتقل نماید .
تعداد و بازه های ارسال کاملا به خواست مشتری می باشد . کابوک قابلیت ارسال در بازه های مشخص و حتی ارسال اکسپرس را در طراحی پلن ارسال خود دیده است .
راکبین با داشتن سیستم کنترل هوشمند و قبل از حرکت به سمتمحل مشتری اطلاعات خود را ارسال می کنند و این اطلاعات در غالب اس ام اس به مشتری اطلاع رسانی خواهد شد .
راکبین می توانند پس از تحویل توسط نرم افزارهای خود از مشتری تاییدیه دریافت مرسوله را بگیرند که این تاییده به صورت آنلاین در سامانه کابوک و متعاقبا در پرتال سازمانی شما قابل مشاهده است .
مرسولات پستی از طریق اداره پست منطقه و به صورت روزانه قابل جمع آوری و توزیع می باشد .
بله , مرسولات پستی شما از طریق API های در دسترس و یا پنل کابوک قابل ردیابی می باشد .
با ثبت سفارش در پنل کابوک کد رهگیری پستی آن تولید و رسید آن صادر می گردد . این رسید قابل چاپ و نصب بر روی مرسوله می باشد .
بله , کافیست تیک COD سفارش را فعال نموده تا مبلغ سفارش از مشتری شما دریافت گردد . تسویه حساب با شما نیز به محض دریافت اداره پست انجام می شود .